| Info pre 3D grafikov - static models | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
pipiak HOPE master
Po?et p?ísp?vk? : 10 Join date : 02. 08. 07
| Předmět: Info pre 3D grafikov - static models Wed Aug 08, 2007 9:07 pm | |
| Final model musi obsahovat: >model (casti modelu by bolo vpodne popisat) >UVW unwrap modifer >collision volumes(tutorial o com to je a ako to popisat na mutiverse.net) >textura ,format DDS >normal mapa , DDS >spec mapa, DDS (pri kovovych modeloch a pod.)
p.s DDS textura sa da vytvorit pomocou PS (plugin z developer.nvidia.com) | |
|
| |
Mishung HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 76 Join date : 22. 07. 07 Age : 32 Location : Zvolen
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Thu Aug 09, 2007 2:53 pm | |
| collision volumes tak to som zvedavi este ze je tam ten tutorial Pocuj, mna by zaujimalo aky je polygon limit? Predpokladam ze plati len na to co prave hrac vidi, ale kolko je to poly? | |
|
| |
pipiak HOPE master
Po?et p?ísp?vk? : 10 Join date : 02. 08. 07
| Předmět: forum Thu Aug 09, 2007 11:33 pm | |
| Musim sa poradit vo fore ,ale zda sa mi ze 200 000 | |
|
| |
Mishung HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 76 Join date : 22. 07. 07 Age : 32 Location : Zvolen
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Fri Aug 10, 2007 2:32 am | |
| no ok, a to sa rata len nato co hrac vidi, nie? to za rohom uz sa nepocita? | |
|
| |
pipiak HOPE master
Po?et p?ísp?vk? : 10 Join date : 02. 08. 07
| Předmět: myslim Fri Aug 10, 2007 2:32 pm | |
| Myslim ze ano ,vola sa to dajako occulusion neviem co ... ale je to tak ako pises>>> p.s ROBTE MENSIE MODELY ... neviem presne aka mierka je pouzita v MV ,ale model co mam od anreja je obrovsky (a od devila tiez) | |
|
| |
xxandrejxx HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 48 Join date : 24. 07. 07
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Fri Aug 10, 2007 4:32 pm | |
| | |
|
| |
Fr3E HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 19 Join date : 22. 07. 07
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Sat Aug 11, 2007 10:54 am | |
| Ohladom tych polygonov limit je dany cisto hardwerom takze zalezi od masini aaa s tym ze za roh to nieje presne tak ale nieco v tom zmysle koho to zaujima tak luk at octree, a ten collision volume keby dakto nevedel to je proste zjednodusenina modelu ktory sa nevykresluje ale pomocou toho sa zistuje ci model narazil do steny a tak cize cim je presnejsi tym lepsia fyzika ale vetsi narok na cpu odporuca sa aby jeden collision bola bude kocka s najmenej polygonmy popripade nejaky oval ale tiez proste cim menej | |
|
| |
Dd HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 26 Join date : 22. 07. 07 Age : 32
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Sun Aug 12, 2007 12:13 am | |
| Pipo mi povedal, ze to tu mam dat. Je to o tom aky merny system mame pouzivat pri modelovani. Je tam v podstate napisane, ze mame pouzivat 1cm ako 1m. Takze v maxe nastavit jednotky na centimetre. http://update.multiverse.net/wiki/index.php/Creating_AssetsChoose File -> New File to get rid of existing settings Choose File -> Reset resets the 3D Max environment to the original settings Choose Customize -> Units Setup and then set the World Units to 1.0 = centimeter. This is especially important when importing models into Max using other formats such as COLLADA. | |
|
| |
xxandrejxx HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 48 Join date : 24. 07. 07
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Sun Aug 12, 2007 1:11 am | |
| skus skocit o par riadkov vyssie | |
|
| |
Dd HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 26 Join date : 22. 07. 07 Age : 32
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Sun Aug 12, 2007 4:59 pm | |
| jj, ale aby si sa nemusel hrabat | |
|
| |
Mishung HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 76 Join date : 22. 07. 07 Age : 32 Location : Zvolen
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Tue Aug 28, 2007 2:05 am | |
| mohol by sem niekto hodit postup alebo kratke vysvetlenie ako na tie collision volumes? nejako na to na multiverse neviem najst, diky | |
|
| |
xxandrejxx HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 48 Join date : 24. 07. 07
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Tue Aug 28, 2007 2:02 pm | |
| | |
|
| |
Mishung HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 76 Join date : 22. 07. 07 Age : 32 Location : Zvolen
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Tue Aug 28, 2007 8:37 pm | |
| to nemusim po jednom robit pre tie objekty nie? hodim cez ten tool celu scenu a spravi mi to, ne? | |
|
| |
xxandrejxx HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 48 Join date : 24. 07. 07
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Tue Aug 28, 2007 8:46 pm | |
| toolsy, resp. pluginy ti exportuju samotny model do " tvaru " aky pouziva engine , ty musis urobit tie collisiony aby sa player neprepadol, proste urobis neviditelne muriky =) len musis dodrzat nazov a obejkt ktory pouzijes | |
|
| |
Mishung HOPE developer
Po?et p?ísp?vk? : 76 Join date : 22. 07. 07 Age : 32 Location : Zvolen
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models Wed Aug 29, 2007 9:11 pm | |
| hehe no ved uvidim moje objekty maju dost zlozite nazvi ja sa stym moc neserem su to napriklad "box10362" a podobne | |
|
| |
Sponsored content
| Předmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models | |
| |
|
| |
| Info pre 3D grafikov - static models | |
|