HOPE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HOPE

Forum pripravovene MMORPG Hope
 
PříjemHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

 

 Info pre 3D grafikov - static models

Goto down 
5 posters
AutorZpráva
pipiak
HOPE master
HOPE master



Po?et p?ísp?vk? : 10
Join date : 02. 08. 07

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeWed Aug 08, 2007 9:07 pm

Final model musi obsahovat:
>model (casti modelu by bolo vpodne popisat)
>UVW unwrap modifer
>collision volumes(tutorial o com to je a ako to popisat na mutiverse.net)
>textura ,format DDS
>normal mapa , DDS
>spec mapa, DDS (pri kovovych modeloch a pod.)

p.s DDS textura sa da vytvorit pomocou PS (plugin z developer.nvidia.com)
Návrat nahoru Goto down
Mishung
HOPE developer
HOPE developer
Mishung


Po?et p?ísp?vk? : 76
Join date : 22. 07. 07
Age : 32
Location : Zvolen

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeThu Aug 09, 2007 2:53 pm

collision volumes Question tak to som zvedavi este ze je tam ten tutorial Very Happy
Pocuj, mna by zaujimalo aky je polygon limit?
Predpokladam ze plati len na to co prave hrac vidi, ale kolko je to poly?
Návrat nahoru Goto down
pipiak
HOPE master
HOPE master



Po?et p?ísp?vk? : 10
Join date : 02. 08. 07

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: forum   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeThu Aug 09, 2007 11:33 pm

Musim sa poradit vo fore ,ale zda sa mi ze 200 000
Návrat nahoru Goto down
Mishung
HOPE developer
HOPE developer
Mishung


Po?et p?ísp?vk? : 76
Join date : 22. 07. 07
Age : 32
Location : Zvolen

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeFri Aug 10, 2007 2:32 am

no ok, a to sa rata len nato co hrac vidi, nie? to za rohom uz sa nepocita? Laughing
Návrat nahoru Goto down
pipiak
HOPE master
HOPE master



Po?et p?ísp?vk? : 10
Join date : 02. 08. 07

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: myslim   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeFri Aug 10, 2007 2:32 pm

Myslim ze ano ,vola sa to dajako occulusion neviem co ... ale je to tak ako pises>>>

p.s ROBTE MENSIE MODELY Very Happy ... neviem presne aka mierka je pouzita v MV ,ale model co mam od anreja je obrovsky (a od devila tiez)
Návrat nahoru Goto down
xxandrejxx
HOPE developer
HOPE developer
xxandrejxx


Po?et p?ísp?vk? : 48
Join date : 24. 07. 07

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeFri Aug 10, 2007 4:32 pm

Hrabal som sa na multiverse a nasiel som toto:
http://update.multiverse.net/wiki/index.php/Creating_Assets
Návrat nahoru Goto down
Fr3E
HOPE developer
HOPE developer
Fr3E


Po?et p?ísp?vk? : 19
Join date : 22. 07. 07

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeSat Aug 11, 2007 10:54 am

Ohladom tych polygonov limit je dany cisto hardwerom takze zalezi od masini aaa s tym ze za roh to nieje presne tak ale nieco v tom zmysle koho to zaujima tak luk at octree, a ten collision volume keby dakto nevedel to je proste zjednodusenina modelu ktory sa nevykresluje ale pomocou toho sa zistuje ci model narazil do steny a tak cize cim je presnejsi tym lepsia fyzika ale vetsi narok na cpu odporuca sa aby jeden collision bola bude kocka s najmenej polygonmy popripade nejaky oval ale tiez proste cim menej Basketball
Návrat nahoru Goto down
Dd
HOPE developer
HOPE developer



Po?et p?ísp?vk? : 26
Join date : 22. 07. 07
Age : 32

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeSun Aug 12, 2007 12:13 am

Pipo mi povedal, ze to tu mam dat. Je to o tom aky merny system mame pouzivat pri modelovani. Je tam v podstate napisane, ze mame pouzivat 1cm ako 1m. Takze v maxe nastavit jednotky na centimetre.

http://update.multiverse.net/wiki/index.php/Creating_Assets
Choose File -> New File to get rid of existing settings
Choose File -> Reset resets the 3D Max environment to the original settings
Choose Customize -> Units Setup and then set the World Units to 1.0 = centimeter. This is especially important when importing models into Max using other formats such as COLLADA.
Návrat nahoru Goto down
http://daydream.programujeme.net
xxandrejxx
HOPE developer
HOPE developer
xxandrejxx


Po?et p?ísp?vk? : 48
Join date : 24. 07. 07

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeSun Aug 12, 2007 1:11 am

skus skocit o par riadkov vyssie lol!
Návrat nahoru Goto down
Dd
HOPE developer
HOPE developer



Po?et p?ísp?vk? : 26
Join date : 22. 07. 07
Age : 32

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeSun Aug 12, 2007 4:59 pm

jj, ale aby si sa nemusel hrabat Smile
Návrat nahoru Goto down
http://daydream.programujeme.net
Mishung
HOPE developer
HOPE developer
Mishung


Po?et p?ísp?vk? : 76
Join date : 22. 07. 07
Age : 32
Location : Zvolen

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeTue Aug 28, 2007 2:05 am

mohol by sem niekto hodit postup alebo kratke vysvetlenie ako na tie collision volumes? nejako na to na multiverse neviem najst, diky Smile
Návrat nahoru Goto down
xxandrejxx
HOPE developer
HOPE developer
xxandrejxx


Po?et p?ísp?vk? : 48
Join date : 24. 07. 07

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeTue Aug 28, 2007 2:02 pm

Návrat nahoru Goto down
Mishung
HOPE developer
HOPE developer
Mishung


Po?et p?ísp?vk? : 76
Join date : 22. 07. 07
Age : 32
Location : Zvolen

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeTue Aug 28, 2007 8:37 pm

to nemusim po jednom robit pre tie objekty nie? hodim cez ten tool celu scenu a spravi mi to, ne?
Návrat nahoru Goto down
xxandrejxx
HOPE developer
HOPE developer
xxandrejxx


Po?et p?ísp?vk? : 48
Join date : 24. 07. 07

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeTue Aug 28, 2007 8:46 pm

toolsy, resp. pluginy ti exportuju samotny model do " tvaru " aky pouziva engine , ty musis urobit tie collisiony aby sa player neprepadol, proste urobis neviditelne muriky =) len musis dodrzat nazov a obejkt ktory pouzijes
Návrat nahoru Goto down
Mishung
HOPE developer
HOPE developer
Mishung


Po?et p?ísp?vk? : 76
Join date : 22. 07. 07
Age : 32
Location : Zvolen

Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitimeWed Aug 29, 2007 9:11 pm

hehe Very Happy no ved uvidim Very Happy moje objekty maju dost zlozite nazvi ja sa stym moc neserem Razz su to napriklad "box10362" a podobne Very Happy
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





Info pre 3D grafikov - static models Empty
PříspěvekPředmět: Re: Info pre 3D grafikov - static models   Info pre 3D grafikov - static models Icon_minitime

Návrat nahoru Goto down
 
Info pre 3D grafikov - static models
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
HOPE :: Programování :: Engine-
Přejdi na: